link w: Papiez Jan Pawel II

Krzysztof Jakubiec
Ipek: 83.8.248.205 (prawdopodobnie autor serwisu)
wstawił w: http://pl.wikipedia.org/wiki/Papież_Jan_Paweł_II

link do serwisu:
*[http://www.janpawelii.mcza.net/ Jan Paweł II - serwis o
życiu i śmierci papieża]

Serwis ten zawiera artykuły skopiowane z wikipedii z podaniem
jako źródła
(Źródło: wikipedia.org)

ale mnie to wygląda na próbę podniesienia sobie PageRanku.
Jakieś środki zaradcze?

Kalium

Re: link w: Papiez Jan Pawel II

Juliusz Z
Krzysztof Jakubiec napisał(a):

> [...]
> (Źródło: wikipedia.org)
>
> ale mnie to wygląda na próbę podniesienia sobie PageRanku.

skasować
Niepotrzebny nam link do miejsca, które dubluje to, co my mamy.
Julo

Re: link w: Papiez Jan Pawel II

Adam Dziura
Dnia Sat, 14 Jan 2006 20:04:11 +0100, Krzysztof Jakubiec <[hidden email]>
napisał:

> ale mnie to wygląda na próbę podniesienia sobie PageRanku.

Linkowanie z WP nie podniesie mu PR. Mamy w linkach rel="nofollow" :)

--
Pozdrowienia || Adam Dziura || http://mojaopera.9g.pl

Re: link w: Papiez Jan Pawel II

> [...]

> (Źródło: wikipedia.org)
>
> ale mnie to wygląda na próbę podniesienia sobie PageRanku.

Gość oczywiście łamie licencję GFDL, bo podpisał swoim copyrightem
teksty z Wikipedii. Planujemy niedługo powysyłać ostrzeżenia do
wszystkich forków i mirorów łamiących ostrzeżenie.

--
Tomasz "Polimerek" Ganicz
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Polimerek

Re: link w: Papiez Jan Pawel II

Juliusz Z
Adam Dziura napisał(a):

> Linkowanie z WP nie podniesie mu PR. Mamy w linkach rel="nofollow" :)

ale on może o tym nie wie
Julo