nedumerire

Dan Horea
am plasat o biografie a tatalui meu, Gavrila Horea, si imediat articolul a
aparut ca fiind destinat stergerii, pe motiv ca ar fi o biografie
neenciclopedica! OK, in acest caz ma intreb, logic ce cauta un articol amplu
despre Adrian Mutu? vi se pare cumva ca un fotbalist manelist e mai
important si demn a fi mentionat decat un agronom de o probitate morala
exceptionala, pomenit dupa decenii intregi cu respect in zonele unde a
lucrat? fara suparare dar voi renunta la utilizarea acestei versiuni (in lb.
romana) a Wikipedia; aveti niste criterii de selectie de nivel Jiji Becali,
deci nu e posibil sa avem ceva in comun; Dan Horea, Cluj

Re: nedumerire

Iulian Dogariu-2
Dle Horea,

Si eu si multi altii cunoastem multi oameni de calitate, despre care
putem povesti oricui cu mandrie.

Insa Wikipedia nu este o gazeta de perete, si nici un mijloc de
educatie morala, ci este o ENCICLOPEDIE, cu reguli precise despre ce
trebuie sa contina si ce NU trebuie sa contina. Toti cei care
contribuim la acest proiect suntem de-acord cu aceste reguli, care se
afla la http://ro.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Ce_nu_este_Wikipedia .
In mod special va atrag atentia asupra punctului 8:

"Autopromovarea. Contribuitorii trebuie să evite participarea la
articole despre ei înşişi sau despre subiecte în care sunt implicaţi
personal, întrucât în aceste situaţii le este greu să păstreze un
punct de vedere neutru."

Cu respect,

Iulian,
wikipedist

{jabber|mailto}:iulianu at gmail.com
                                          GPG Key ID: 0x92B1C594

             -- "Live as if you were to die tomorrow.
                 Learn as if you were to live forever." (Gandhi)