Quantcast

nedumerire

Alexandru Dragos

Am trimis un mesaj prin care intrebam daca pot vira 2% catre dvs din impozitul pe salarii.
De ce ptr acest mesaj, zic eu binevenit catre Wiki, sunt plimbat la a treia adresa unde sa scriu respectivul mesaj? O noua birocratie ? Digitala ?
Dragos Alexandru

Re: nedumerire

Strainu
2010/3/29 Alexandru Dragos <[hidden email]>:

> [...]
> De ce ptr acest mesaj, zic eu binevenit catre Wiki, sunt plimbat la a treia adresa unde sa scriu respectivul mesaj? O noua birocratie ? Digitala ?

Buna ziua,

Din păcate, încă nu există un ONG în România care să viraţi acei 2%.
În ceea ce priveşte adresele de mail, dacă ne puteţi spune unde aţi
scris, poate ne putem lămuri de ce nu vi s-a răspuns.

O zi bună,
   Strainu