(no subject)

P.Lainovic
Postovana gospodo,
da li mogu da posaljem Naucno istrazivacki rad , izdat od Drzavnog Arthiva Crne Gore, gdje sam ja jedan od autora.
Budite ljubazni pa mi odgovorite

Re: [Wikimediasr-l] (no subject)

Nikola Smolenski
On Wednesday 31 January 2007 15:33, P.Lainovic wrote:
> da li mogu da posaljem Naucno istrazivacki rad , izdat od Drzavnog Arthiva
> Crne Gore, gdje sam ja jedan od autora. Budite ljubazni pa mi odgovorite

Pretpostavljam da je u pitanju vas rad o Rudolfu Mosingeru? Koliko vidim,
veoma je interesantan pa ga sa te strane mozete poslati, mada zbog stila i
duzine ne za Vikipediju vec pre za Vikiknjige (http://sr.wikibooks.org).

Da bi se rad objavio na Vikiknjigama morali biste ga licencirati (ukljucujuci
i sve slike u njemu) pod uslovima GNU licence za slobodnu dokumentaciju.
Ukratko, to znaci da bi ubuduce bilo slobodno menjati ga i objavljivati
(ukljucujuci i komercijalno). Pun tekst licence mozete naci na adresi
http://www.gnu.org/licenses/fdl.html a nezvanican prevod na srpski na
http://tinyurl.com/y3jela . Takodje, potrebna vam je saglasnost ostalih
autora za objavljivanje pod GNU licencom.

Molim javite da li vam uslovi odgovaraju.

Re: [Wikimediasr-l] (no subject)

P.Lainovic
Gospodine Smolenski
hvala Vam na vrlo ljubaznoj ponudi, ali ja je nezelim prihvatiti, jer mi
uslovi ne odgovaraju.
Ne bi bilo posteno da svoj cetvotogodisnji trud bacim u vodu i dozvolim bilo
kome da prepravlja ovaj rad,
koji je vec zasticen autorskim pravom, danom objavljivanja u ''ARHIVSKIM
ZAPISIMA'' Drzavnog Arhiva Crne Gore.
Mislio sam da ste malo ozbiljnija institucija, jos jednom hvala i jedno
veliko NE.
Perisa Lainovic
Podgorica

mail [hidden email]
web www.lainovic.users.cg.yu

> [...]
> autora za objavljivanje pod GNU licencom.
>
> Molim javite da li vam uslovi odgovaraju.

Re: [Wikimediasr-l] (no subject)

Slaven Kosanovic
Па ништа драго нам је да су вам ствари
јасније. Затим ми се овдје бавимо