[nur hodiaŭ] petu stipendion por Vikimanio

[nur hodiaŭ] petu stipendion por Vikimanio

KuboF Hromoslav
Mi rememorigas, ke hodiaŭ (la 15an de Marto laŭ UTK) vi havas la lastan
ŝancon por peti stipendion por Vikimanio de VMF.
Aktivaj kontribuantoj al Esperantaj viki-projektoj kaj aktivuloj de ELiSo
havas bonan ŝancon (pro grupigo laŭ lingvoj), do certe utiligu ĝin!

Por peti la stipendion venu ankoraŭ hodiaŭ kaj plenigu la formularon ĉe
https://wikimania.wikimedia.org/wiki/Scholarships/eo

Amike
KuboF Hromoslav

Dňa št, 7. mar 2019 23:30 KuboF Hromoslav <[hidden email]>
napísal(a):