portale - co się stało?

Przykuta
Wejdźcie na stronę:

http://stats.grok.se/

i wpiszcie jakikolwiek portal znajdujący się na SG

Odkryłem przypadkowo:

http://stats.grok.se/pl/200902/Portal%3AJ%C4%99zykoznawstwo

http://stats.grok.se/pl/200902/Portal%3AOlsztyn

http://stats.grok.se/pl/200902/Portal%3AInformatyka

http://stats.grok.se/pl/200902/Portal%3AProtestantyzm

http://stats.grok.se/pl/200902/Portal%3APi%C5%82ka%20no%C5%BCna

Nie ma większych wejść na SG czy strony zbiorcze portali

Nie wiem o co biega, ale portale wiszące na SG z jakichś przyczyn były wczoraj częściej odwiedzane i to nie wygląda na przypadek. Z portalami, które na SG nie wiszą nic się nie działo

Re: portale - co się stało?

Adam Michalik
W dniu 6 lutego 2009 22:27 użytkownik Przykuta <[hidden email]> napisał:
> (...)

W internecie dzieją się różne dziwne rzeczy. Znam osobę, której w
grudniu liczba odsłon na miesiac podskoczyła z 10000 na 85000, by
potem z powrotem spaść. Wejścia z różnych miejsc na ziemi, świeże, nie
proxy, brak refererów...

--
Adam Michalik
  vel Dodek Dodecki

Re: portale - co się stało?

Przykuta

> [...]
> grudniu liczba odsłon na miesiac podskoczyła z 10000 na 85000, by
> potem z powrotem spaść. Wejścia z różnych miejsc na ziemi, świeże, nie

ale to jest tak dziwnie stargetowane - czemu akurat ten zestaw linków? Magic :)

Re: portale - co się stało?

Robert Drózd

Dnia 6 lutego 2009 Przykuta napisał:

> Nie wiem o co biega, ale portale wiszące na SG z jakichś przyczyn
> były wczoraj częściej odwiedzane i to nie wygląda na przypadek. Z
> portalami, które na SG nie wiszą nic się nie działo

http://stats.grok.se/pl/200901/Portal%3AJ%C4%99zykoznawstwo
http://stats.grok.se/pl/200901/Portal%3AProtestantyzm

Niektóre z tych portali miewały skoki i w styczniu.

To mogą być na przykład poważnejsze aktywnosci jakiś robotów (które
zaczynają "akcję" od strony głównej), bo zdaje się że narzędzie zbiera
po prostu czyste odsłony niezależnie w jaki sposób zrobione.

Brakowi korelacji między odsłonami SG i portali się nie dziwię, bo SG
ma 400-500k dziennie, a portale maks. kilkaset.

Robert Drózd
wikipedia : http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Rdrozd
e-mail    : rdrozd/at/sgh.waw.pl
blogi     : www.webaudit.pl/blog * vroobelek.iq.pl * biblijny.blox.pl

Re: portale - co się stało?

Przykuta

> Brakowi korelacji między odsłonami SG i portali się nie dziwię, bo SG
> ma 400-500k dziennie, a portale maks. kilkaset.
>
> Pozdrawiam,
> Robert

Sprawdzałem link do medalowego, grafiki na medal - tylko te portale, aczkolwiek mogłem być niedokładny. To jakby ktoś wrzucił szablon z tymi portalami do klikania w nie.