poze in situl vostru furat

Wilhelm Scherz
Va rog, poza din biserica de lemn din sârbi este furat din situl mea:
http://www.karpatenwilli.com/apuseni/plopis.htm
acest este rau, nici existe un linkuri si nice un copyright!
Wilhelm Scherz!

--
Wilhelm Scherz
[hidden email]

Re: poze in situl vostru furat

Iulian Dogariu-2
Vă mulţumesc pentru mesaj, am adus acest fapt în atenţia celorlalţi
wikipedişti: http://ro.wikipedia.org/wiki/Imagine:Sarbi2.jpg

{jabber|mailto}:iulianu at gmail.com
 GPG Key ID: 0x92B1C594

 -- "Live as if you were to die tomorrow.
 Learn as if you were to live forever." (Gandhi)

Re: poze in situl vostru furat

Iulian Dogariu-2
Dragă Willi,

Şi imaginea http://ro.wikipedia.org/wiki/Imagine:Tusabiserica.jpg am
marcat-o pentru ştergere. Şi aceasta va fi ştearsă în maximum 7 zile,
conform procedurilor noastre de ştergere a materialelor fără licenţă
corectă.

{jabber|mailto}:iulianu at gmail.com
 GPG Key ID: 0x92B1C594