predavanje na FON-u

aco brajkovic
Da li je neko u mogućnosti da 09.decembra (četvrtak) u 14h održi predavanje studentima FON-a, na vežbama kod Đorđa Krivokapića u vezi osnovnih pitanja koja se tiču uređivanja članaka na wikipediji? Podsećam, predavanje je u sklopu predstojeće izrade seminarskih radova studenata FON-a koji će biti objavljivani i uređivani na wiki počev od 15. decembra.

Aco.

Re: predavanje na FON-u

Mile Kiš
Ja baš dobijam u zadnje vreme dosta poziva da održim neko predavanje na fakultetima a da se tiču wp i wn. Na žalost ni ovog puta neću moći da izađem u susret zbog drugih obaveza.

2010/11/29 aco brajkovic <[hidden email]>
[...]

Filip Maljković
On 11/30/2010 04:32 PM, aco brajkovic wrote:
> Ok, možda neko drugi?
Ja teoretski mogu. Samo, posto to pocinje u 14h, pretpostavljam da ce
trajati do 15h, dakle 1 cas? Ja od 16h imam predavanja.
O cemu tacno treba pricati? Tehnicki detalji uredjivanja (bold, italik,
linkovi, naslovi, kategorije...), neke smernice za pisanje sadrzaja,
nesto trece ili neka kombinacija toga?

Re: predavanje na FON-u

Mihajlo Andjelkovic
Ја бих МОЖДА могао филипу да асистирам, просто да не буде претрпан
питањима, а могао бих и дуже да останем. Рачунам да бисмо могли
заједно да кренемо на вождовац. Не могу самостално да предајем, јер
бих морао за тако нешто да се спремим и да посао систематизујем за шта
сада немам времена.

Re: predavanje na FON-u

aco brajkovic
Ok imate mejl, pa kontaktirajte Đoleta za dogovor oko detalja (il je on dodat na mailing listu valjda)

01. децембар 2010. 18.10, Михајло Анђелковић <[hidden email]> је написао/ла:
[...]

Требало би да јесте, Ацо, што би значило да све ово иде на његов мејл.

Re: predavanje na FON-u

Djordje Stakic
Ja ne bih mogao doci na predavanje, sto se tice samog funkcionisanja
Vikipedije verujem da cete se tu dobro snaci, samo bih pomenuo i ovu stranicu
na Vikipediji koja moze biti od koristi za seminarske radove:

http://sr.wikipedia.org/wiki/Vikipedija:Tim/seminarski_radovi

Dj.S.

2010/12/1 Михајло Анђелковић <[hidden email]>:
> Требало би да јесте, Ацо, што би значило да све ово иде на његов мејл.

Re: predavanje na FON-u

Bojan Kalkan

On 12/2/2010 9:56 PM, Bojan Kalkan wrote:
> Moze/sme li se predloziti spisak clanaka koje treba prosiriti, a sto
> bi trebalo da pasuje FONovcima?

Mislio sam na clanke kao sto su
tehnologija
tocak
novinarstvo
saobracaj
vazduhoplov
mediji
novine
knjiga
odeca
informaciona tehnologija

Te teme su im bliske, a kod nas su lose odradjene

Re: predavanje na FON-u

Filip Maljković
On 12/01/2010 06:17 PM, Михајло Анђелковић wrote:
> Требало би да јесте, Ацо, што би значило да све ово иде на његов мејл.

Ja se ne secam da sam ga dodao, tako da nije na listi. Ne znam njegov
mejl, jer nisam dobio njegovu pristupnicu, koja je kod tebe, Mihajlo,
zar ne?

Aco, da li bi mogao da me povezes sa njim, posto ja ne znam kako da
stupim u kontakt sa njim?

Re: predavanje na FON-u

Mihajlo Andjelkovic
Филипе, код тебе нешто не ваља. Ово је одломак нашег разговора од 29.10.2010:

(20:59:24) Misha: mejl adreas je [hidden email]
(21:00:12) Filip: dodao sam na listu

Да си ми свакако рекао да је потребно да добијеш приступницу како би
га додао, имао би је при свом следећем појављивању у Београду. Жао ми
је, али ти си одговоран ако га ниси додао.

Re: predavanje na FON-u

Filip Maljković
On 12/03/2010 12:58 AM, Михајло Анђелковић wrote:
> [...]
> га додао, имао би је при свом следећем појављивању у Београду. Жао ми
> је, али ти си одговоран ако га ниси додао.
Ah, zaboravih na tu konverzaciju. Ako sam rekao da sam ga dodao, onda
sam ga dodao. :))

Ali pristupnicu bih svakako mogao da dobijem na prvom sledecem sastanku,
ne bih li je potpisao i stavio u evidenciju.

U svakom slucaju, Djordje dobija sve ove mejlove, pa ocekujem da se
oglasi. :)

Re: predavanje na FON-u

aco brajkovic
Mihajlo dao sam Đorđu tvoj mail da te kontaktira u vezi predavanja.Rekao mi je da prati listu, ali da nije primetio ovu temu?!

03. децембар 2010. 01.13, Filip Maljkovic <[hidden email]> је написао/ла:
> [...]

ne bih li je potpisao i stavio u evidenciju.

U svakom slucaju, Djordje dobija sve ove mejlove, pa ocekujem da se

Мислим да је разлог за то што је ова тема започета на јавној листи
(тек сада видим), а Ђорђе није на њој.