problema organizatorica

christi stanciu
 Salut, ma numesc Christian Stanciu, sunt din Lugoj si am urmatoarea problema:

Incerc sa scriu pe Wikipedia cateva articole legate de ciclismul montan si de Culbul de turism Concordia din Lugoj. Problema este ca datele clubului apar si pe siteul clubului bate saua datorita faptului ca ei au luat de la noi (cu acordul nostru) datele edspre Concordia si acum apare ca pagina plagiata de pe http://www.batesaua.ro/b01_provelo.php
ceea ce este total fals, ei folosesc acele date cu acordul nostru dar noi(concordia) suntem autorul. am incercat si o alta formulare dar prea multe date sunt fixe si nu se pot schimba.
Va rog din suflet sa faceti posibil ca acesta incurcatura sa fie rezolvata.

Multumesc.
vizitati www.lugojul.ro
           www.poianarusca.com