"Scenarzysta "Kac Wawy" kłócił się z Wikipedią"

"Scenarzysta "Kac Wawy" kłócił się z Wikipedią"

Cancre-2
Widzieliście?

http://deser.pl/deser/1,111858,11339747,Scenarzysta__Kac_Wawy__klocil_sie_z_Wikipedia__Numer.html

Wielkie brawa dla Enteda za rzetelne i rzeczowe wyjaśnienie zasad
użytkownikowi. A dla nas wszystkich przypomnienie, że to, co piszemy
ludziom w dyskusjach naprawdę ma znaczenie.

Cancre

Re: "Scenarzysta "Kac Wawy" kłócił się z Wikipedią"

Awersowy
W dniu 14 marca 2012 19:13 użytkownik Cancre <[hidden email]> napisał:

> [...]
>
> Wielkie brawa dla Enteda za rzetelne i rzeczowe wyjaśnienie zasad
> użytkownikowi. A dla nas wszystkich przypomnienie, że to, co piszemy ludziom

Brawo Ented! Na admina go!

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Awersowy

Re: "Scenarzysta "Kac Wawy" kłócił się z Wikipedią"

I w ten sposób, dzięki rozsądnym i rzeczowym wypowiedziom Enteda udało
się przemycić do mediów informację o tym, na czym polega WP:WER i na
czym WP:WER polegać nie może. Brawo! :)

--
Magalia

Re: "Scenarzysta "Kac Wawy" kłócił się z Wikipedią"

Ented
Witajcie.
No nigdy bym się nie spodziewał, że zostanę "gwiazdą" jakiegoś portalu, ale cóż takie życie wikipedysty co się zasad trzyma ;)
Pzdr.
E.

"Cancre" <[hidden email]> pisze:

> [...]
> ludziom w dyskusjach naprawdę ma znaczenie.
>
> Cancre

Re: "Scenarzysta "Kac Wawy" kłócił się z Wikipedią"

Paweł Zaręba
Gratulacje :)

Pablo000

W dniu 14 marca 2012 19:27 użytkownik Ented <[hidden email]> napisał:

> [...]
> No nigdy bym się nie spodziewał, że zostanę "gwiazdą" jakiegoś portalu,
> ale cóż takie życie wikipedysty co się zasad trzyma ;)

dr Paweł Zaręba

Re: "Scenarzysta "Kac Wawy" kłócił się z Wikipedią"

Michał Buczyński
Przyłączam się do słów uznania i podłączę się do słów Natalii: proszę, piszmy z uwagą i wyczuciem.

I to nie jest kwestia tylko tego, że każdy może zrobić kopiuj-wklej i wykorzystywać wpisy jako przykład jak działa (lub nie działa) Wikipedia - ale też dlatego, że od tego zależeć będzie wrażenie kogoś po drugiej stronie, który może stać się nowym wzorcowym Wikipedystą, który może opowiedzieć innym jak został "obsłużony" itp.

I oczywiście wiem, że wszyscy jesteśmy ludźmi, a niektóre trollingi aż proszą się o blachę w czoło - ale pamiętajmy. :] Lepiej zachować margines bezpieczeństwa.

Pozdrowienia,
michał "aegis maelstrom" buczyński.

Dnia 14 marca 2012 19:27 Ented <[hidden email]> napisał(a):

> [...]
> Pzdr.
> E.

Re: "Scenarzysta "Kac Wawy" kłócił się z Wikipedią"

picus-viridis
> [...]
> użytkownikowi. A dla nas wszystkich przypomnienie, że to, co piszemy
> ludziom w dyskusjach naprawdę ma znaczenie.

No tak, z reżyserem/producentem "Balladyny" było trochę inaczej, premiera była w piątek a już w sobotę w "Trójkowo-filmowo" przepraszano za nadanie wywiadu z onym. I oczywiście nieznani sprawcy usunęli z artykułu na Wikipedii informacje o recenzjach.

Picus viridis

Re: "Scenarzysta "Kac Wawy" kłócił się z Wikipedią"

elzbieta kwasniak
mozna mnie od tego odlaczy jakos