"Stworzyłeś Naszą Klasę, to za mało na Wikipedię!"

"Stworzyłeś Naszą Klasę, to za mało na Wikipedię!"

Artykuł z webhosting.pl:
http://webhosting.pl/Stworzyles.Nasza.Klase.to.za.malo.na.Wikipedie

Nic odkrywczego, powtarzanie znanych stereotypów - ale myślę, że
dobrze pokazuje, co zniechęca wielu ludzi do pisania.

Robert Drózd
wikipedia : http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Rdrozd
e-mail    : rdrozd/at/sgh.waw.pl
blogi     : www.webaudit.pl/blog * vroobelek.iq.pl * biblijny.blox.pl

Re: "Stworzyłeś Naszą Klasę, to za mało na Wikipedię!"

Tomek Gazeta.pl
Wyrwane z kontekstu w większości, a jednocześnie zapewne usunięcie z
90% przykładowych artykułów nie zubożyło Wikipedii. Częściowo bełkot,
bo wiele zarzutów odnosi się do formy haseł, nie do ich
encyklopedyczności (powiat uszycki). Chwytliwy tytuł, ale niezbyt
warte uwagi.

Róbmy swoje,

Tomek

W dniu 17 kwietnia 2009 19:03 użytkownik Robert Drózd
<[hidden email]> napisał:

> [...]
> blogi     : www.webaudit.pl/blog * vroobelek.iq.pl * biblijny.blox.pl

Re: "Stworzyłeś Naszą Klasę, to za mało na Wikipedię!"

masti-2
"Żeby trafić do polskiej Wikipedii trzeba wygrać 10 razy na olimpiadzie,
zarobić 10 milionów dolarów, albo być cytowanym w prasie Konga i
Azerbejdżanu naraz. Mniej więcej takie są wymogi."

słowo wymogi linkuje do WP:WER

ślepy czy dziennikarzyna

masti

Dnia 18 kwietnia 2009 Tomek Gazeta.pl napisał:

> Chwytliwy tytuł, ale niezbyt warte uwagi.

Prawdę mówiąc, że dopiero po wysłaniu tego na listę (i dodaniu
komentarza) zorientowałem się, że to nie jest ich materiał autorski, a
po prostu jeden z blogów. Faktycznie, szkoda czasu. :)