"Wikipedia - dobre źródło ruchu"

Robert Drózd
... czyli wyznania wikipedyjnego spamera. Pouczające.

http://blog.shpyo.net/?newsID=134

"Co do ruchu, to z obserwacji mogę mogę powiedzieć, że jest on zależny
od tematyki. Bywały przypadki, że strona miała grubo ponad 400 wejść
dziennie z Wikipedii (chodziło o anime naruto), a są takie gdzie
oglądalność nie przekracza 30. Co do konkretów to mogę powiedzieć
(dane pobrane z jednego dnia, gdzie byłem na siódmym miejscu), że
hasło nagrody darwina generowało mi ruch na poziomie 20 wizyt
dziennie. Z Wikipedii wchodziło niewiele więcej – 29 osób."

Robert Drózd
wikipedia : http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Rdrozd
e-mail    : rdrozd/at/sgh.waw.pl
blogi     : www.webaudit.pl/blog * vroobelek.iq.pl * biblijny.blox.pl