solicitare informatii

Bandila Mihail Stelian
buna ziua
ma numesc Bandila Rodica si sunt traducator autorizat de limba engleza din 1998
m-ar interesa o oportunitate de a efectua traduceri pentru dvs. din/in engleza/romana, contra cost, pe baza unor tarife negociate in functie de complexitatea textelor.
in eventualitatea in care sunteti interesati, va pot trimite un CV personal complet, la zi.
va multumesc pentru timpul acordat si astept un raspuns
o zi buna va doresc

Răspuns: solicitare informatii

Petre Rau

Dati-ne, daca aveti, o oferta de pret pentru traducere de poezie (socotiti un poem mediu, de pilda, de 15-20 versuri). Atentie, este vorba despre o traducere literara, nu una tehnica. Poemele pot fi si cu masura, si cu rima, dar si in vers alb etc.

________________________________
 De la: Bandila Mihail Stelian <[hidden email]>
Către: [hidden email]
Trimis: Marţi, 13 Martie 2012 17:06:10
Subiect: [Wikiro-l] solicitare informatii

[...]

ADi

Re: solicitare informatii

ADi
buna ziua
multumesc pentru oferta, dar acum nu am nimic de tradus. daca se iveste
ceva va anunt.
o zi buna

Kind regards,
Adrian DAVID