swinstwo

kicior99
Na wykopie pojawiła sie wiadomość
http://www.wykop.pl/link/144995/polska-wikipedia-ofiara-bota-wandala
ktorej treć brzmi:

Polska wikipedia ofiarą bota-wandala.

Dziś nad ranem polska edycja wikipedii została zaatakowana przez botnet
składający się z około 500 maszyn. Ponad 43.000 haseł zostało zastąpionych
zdjęciem afryki

Tylko nie otwierajcie linka!c Jakiś żartowniś w złym guście. Nie da się
czegoś z tym zrobić?

Re: swinstwo

Wojciech Pędzich
użytkownik Gazeta.pl pisze:

> [...]
> zdjęciem afryki
>
> Tylko nie otwierajcie linka!c Jakiś żartowniś w złym guście. Nie da się

Zakopać, informując o tym, że to wygłup

Nie tylko my mamy kłopoty z wandalami jak widać.

Wojtek

Re: swinstwo

Artur Fijałkowski
Dodatkowo koleś na wykopie próbuje się chyba pod Adziurę podszyć.

Pozdrawiam
AJF/WarX

Re: swinstwo

Piotr Gackowski

Wszystkim tym którzy (tak jak ja :>) otworzyli ten link mam do
przekazania wiadomość: Zakładaj dobrą wolę piszącego pierwszego maila w
wątku, który ci pisze że nie masz otwierać :>.

(link otwiera masę różnego rodzaju okienek, dobiera się do maila i
innych takich rzeczy)

PMG

Re: swinstwo

Wojciech Pędzich
PMG pisze:

> [...]
> wątku, który ci pisze że nie masz otwierać :>.
>
> (link otwiera masę różnego rodzaju okienek, dobiera się do maila i

Mi NOD32 wrzasnął że wirusa próbuję otworzyć i wielu okienek nie
zauważyłem. Wyrazy komputerowych kondolencji dla tych, co zobaczyli te
miriady, bo zapewne instalujecie właśnie system od zera...

Wojtek

Re: swinstwo

Robert Drózd

Dnia 15 lutego 2009 użytkownik Gazeta.pl napisał:

> Na wykopie pojawiła sie wiadomość

Dostałem o godz. 14. potwierdzenie od wykopu - wpis skasowany,
użytkownik zbanowany.

Robert Drózd
wikipedia : http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Rdrozd
e-mail    : rdrozd/at/sgh.waw.pl