wersje przejrzane - zapotrzebowanie na gadżet

wersje przejrzane - zapotrzebowanie na gadżet

Artur Fijałkowski
Tak sobie myślę, że skoro u nas są do oznaczania tylko ''przejrzane'',
to może przydałby się gadżet usuwający ramkę u dołu strony, a dodający
zakładkę w monobooku ;)

Pozdrawiam
AJF/WarX

Re: wersje przejrzane - zapotrzebowanie na gadżet

Bartosz Dziewoński
W dniu 19 listopada 2008 10:22 użytkownik Artur Fijałkowski
<[hidden email]> napisał:
> Tak sobie myślę, że skoro u nas są do oznaczania tylko ''przejrzane'',
> to może przydałby się gadżet usuwający ramkę u dołu strony, a dodający
> [...]
Też mi się nie podoba ramka, ale tu chodzi też o to, żeby trzeba było
przewinąć do dołu i oznaczyć po przeczytaniu. Ale jak ktoś jeszcze
zgłosi sprawę, to z przyjemnością zrobię.

Aha, mówisz o zakładce na górze arta (edytuj, historia) czy w pasku po lewej?
--
Matma Rex - http://matma-rex.prv.pl/

Re: wersje przejrzane - zapotrzebowanie na gadżet

Artur Fijałkowski
W dniu 20 listopada 2008 16:41 użytkownik Bartosz Dz.
<[hidden email]> napisał:

> Też mi się nie podoba ramka, ale tu chodzi też o to, żeby trzeba było
> przewinąć do dołu i oznaczyć po przeczytaniu. Ale jak ktoś jeszcze
> zgłosi sprawę, to z przyjemnością zrobię.

No i super - ja nawet do historii zaglądam przed zatwierdzeniem :P, a
przewinąć można i bez czytania.

> Aha, mówisz o zakładce na górze arta (edytuj, historia) czy w pasku po lewej?
Tak

AJF/WarX

Re: wersje przejrzane - zapotrzebowanie na gadżet

Karol Głąb
W dniu 20 listopada 2008 16:55 użytkownik Artur Fijałkowski
<[hidden email]> napisał:

> No i super - ja nawet do historii zaglądam przed zatwierdzeniem :P, a
> przewinąć można i bez czytania.

> Tak
>
> AJF/WarX

To może takie javowe okienko jak przyciski specjalne, albo okienka z
en wiki? tylko niech design mają taki sam, jak gadżet z przyciskami,
co by pstrokacizny nie było:)

Re: wersje przejrzane - zapotrzebowanie na gadżet

Bartosz Dziewoński
Coś tam zrobiłem (jest w moim monobooku), ale mam wrażenie, że nie
działa, więc nie podaję sposobu użycia. Spece sobie skopiują i
sprawdzą.

--
Matma Rex - http://matma-rex.prv.pl/

Re: wersje przejrzane - zapotrzebowanie na gadżet

Bartosz Dziewoński
Gotowe - http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Matma_Rex/przejrzyj.js
Aby użyć, wstaw do swojego monobook.js linię

importScript('Wikipedysta:Matma Rex/przejrzyj.js');

Pełna funkcjonalność w Fxie, w Operze nie chce się ładnie zmieniać
tekst tej zakładki, nie testowałem pod IE, ale powinno działać.

Skrypt dodaje zakładkę 'przejrzyj' pomiędzy 'edytuj' a 'historia'.

--
Matma Rex - http://matma-rex.prv.pl/

Re: wersje przejrzane - zapotrzebowanie na gadżet

PIBWL

> Tez mi sie nie podoba ramka, ale tu chodzi tez o to, zeby trzeba bylo
> przewina´c do dolu i oznaczy´c po przeczytaniu. Ale jak kto´s jeszcze
> zglosi sprawe, to z przyjemno´scia zrobie.

Heh, przynajmniej u mnie w Firefoxie trzeba oznaczyc PRZED
przeczytaniem, bo ramka najczesciej laduje na artykule i zaslania
kawalek tresci ;-)

Pozdrawiam
Pibwl
Pozdrowienia,