wspolpraca z Kancelaria Senatu RP

Adrian Grycuk
Hej,

milo jest mi napisac, ze dzieki niedawnemu nominowaniu do skasowania przez kolegow z Commons 30 zdjec z Senatu, kontaktom, jakie zostaly wtedy nawiazane oraz oficjalnemu pismu wystosowanemu przez Prezesa Stowarzyszenia Wikimedia Polska do Dyrektora Biura Komunikacji Spolecznej Kancelarii Senatu RP p. Anny Pomianowskiej-Bąk, wlasnie nawiazalismy wspolprace z Kancelaria Senatu dotyczaca udostepniania przez Kancelarie na Commons wartosciowych zasobow zdjeciowych dla polskich wikipedystow oraz wszystkich projektow Wikimedia.

Jako pierwsze otrzymalismy 83 zdjecia senatorow obecnej, VIII kadencji. Mozecie je obejrzec tutaj:

http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Files_provided_by_Senate_of_Poland

Wszystkim zdjeciom zostaly juz nadane pozwolenia OTRS i Elfhelm umiescil je dzisiaj w artykulach (Tomek - jeszcze raz bardzo dziekujemy).

W dalszej kolejnosci planujemy uzupelnienie artykulow o zdjecia senatorow VII i wczesniejszych kadencji, do ktorych Kancelaria Senatu posiada wylaczne autorskie prawa majatkowe, a takze zdjecia z roznych wydarzen w Senacie (przede wszystkim wizyt zagranicznych politykow oraz wydarzen, w ktorych biora udzial Marszalek i wicemarszalkowie Senatu) publikowane na stronie www.senat.gov.pl w zakladce "Wydarzenia".

Wszystkie zdjecia  sa opatrywane szablonem {{Polish Senate partnership}} z informacją, ze niniejszy plik został udostępniony w Wikimedia Commons przez Kancelarię Senatu Rzeczypospolitej Polskiej w ramach współpracy ze Stowarzyszeniem Wikimedia Polska.

Bardzo fajne jest to, ze otrzymujemy i mozemy opublikowac na Wiki zdjecia w najwyzszej rozdzielczosci - de facto wyzszej, niz na samej stronie Senatu RP.

Dziekuje Wszystkim za pomoc w nawiazaniu tej wspolpracy.

Pozdrawiam serdecznie,
Adrian (Boston9)

Re: wspolpraca z Kancelaria Senatu RP

Tomek Gazeta.pl
A tak naprawdę największe podziękowania należą się właśnie Adrianowi, który
sprawnie i konsekwentnie koordynował (koordynuje) całą sprawę. Gratulacje:)

Elfhelm

W dniu 29 maja 2013 00:11 użytkownik Adrian Grycuk <[hidden email]>napisał:

> [...]
> RP.
>
> Dziekuje Wszystkim za pomoc w nawiazaniu tej wspolpracy.

masti-2
On 05/29/2013 12:11 AM, Adrian Grycuk wrote:

> [...]
>
> Dziekuje Wszystkim za pomoc w nawiazaniu tej wspolpracy.

Adrian,
kawał świetnej roboty. Dzięki ;)

masti

W dniu 2013-05-29 00:13, Tomek pisze:
> A tak naprawdę największe podziękowania należą się właśnie Adrianowi, który
> sprawnie i konsekwentnie koordynował (koordynuje) całą sprawę. Gratulacje:)

To z małym pytaniem wyjdę. Może warto przygotować notkę na ten temat i
opublikować na naszym blogu Stowarzyszenia, żeby ślad informacyjny na
ten temat pozostał?

Pozdr.,

Re: wspolpraca z Kancelaria Senatu RP

Tomasz Ganicz
W dniu 29 maja 2013 00:28 użytkownik Karol Głąb
<[hidden email]> napisał:

> To z małym pytaniem wyjdę. Może warto przygotować notkę na ten temat i
> opublikować na naszym blogu Stowarzyszenia, żeby ślad informacyjny na ten
> temat pozostał?

Warto.

Re: wspolpraca z Kancelaria Senatu RP

Bartłomiej B.
On Wed, May 29, 2013 at 00:13:55 +0200, Tomek wrote:
> A tak naprawdę największe podziękowania należą się właśnie Adrianowi, który
> (...)

...oraz, oczywiście, odderowi. :)

BTW - fantastyczny komentarz zwolennika pozostawienia zdjęć:
https://commons.wikimedia.org/wiki/Commons:Deletion_requests/Files_from_the_Polish_Senat_website#Files_from_the_Polish_Senat_website_.E2.80.93_renomination
"Keep this nominations is an idiotizm. Odder is withaou any work after
blok in pl.wiki and this propositsions is an effect. Also Boston9 talk
with the Chancellery of the Senate. It is enave to keep this files.
Wizikj (talk) 20:00, 9 May 2013 (UTC)"

Urocze. ;-)

> Elfhelm

b.

--
[[user:BartłomiejB]], zablokowany na pół roku w pl.wiki z niejasnego powodu

> [...]

> To z małym pytaniem wyjdę. Może warto przygotować notkę na ten temat i
> opublikować na naszym blogu Stowarzyszenia, żeby ślad informacyjny na

Hej,

bardzo fajny pomysl, moze jednak jeszcze poczekamy, jak zdjec bedzie wiecej?

Dzisiaj otrzymalismy z Senatu kolejne fotografie  z okresu marzec-maj 2013, m.in. z wizyt w Senacie szefow parlamentow innych panstw (PE, Czech, Tajlandii, Gruzji, Wietnamu i Litwy), zdjecia z 28, 29, 30, 31, 32 i 33 posiedzenia Senatu (oprocz zdjec sali obrad i senatorow, takze slubowanie nowo wybranego senatora Boleslawa Piechy oraz zdjecia Jana Dworaka i wiceministra sprawiedliwości Michała Królikowskiego). Otrzymalismy rowniez fotografie marszalka Senatu Bogdana Borusewicza oraz bardzo ciekawe zdjecia budynkow i wnetrz Senatu.

Szacuje, ze na Commons trafi ok. 30-40  kolejnych wysokiej jakosci fotografii

Umowililismy sie z Kierownikiem Dzialu Internetu Kancelarii Senatu p. Andrzejem Andruszkiewiczem, ktory koordynuje wspolprace z Wikipedia z ramienia Kancelarii, ze bedzie nam przekazywal zdjecia takimi wlasnie partiami jak dzisiaj.

Dzisiejsze zdjecia opisze i umieszcze na Commons w weekend, a p. Andrzej przesle w poniedzialek zgode OTRS. Bede w tym samym folderze:

http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Files_provided_by_Senate_of_Poland

Pozdrawiam!

Adrian (Boston9)