wyszukiwanie

Tomasz Raburski
Od pół godziny nie działa mi wyszukiwarka wewnętrzna w wikipedii.
Komunikat: Wystąpił błąd podczas wyszukiwania: Wyszukiwanie w tej chwili
jest przeciążone. Proszę spróbować później.

tomek

Re: wyszukiwanie

Patryk Kaczmarek
Na Wikimedia Commons ta sama sytuacja

W dniu 15 czerwca 2015 09:37 użytkownik Tomek <[hidden email]> napisał:

> Od pół godziny nie działa mi wyszukiwarka wewnętrzna w wikipedii.
> Komunikat: Wystąpił błąd podczas wyszukiwania: Wyszukiwanie w tej chwili
> jest przeciążone. Proszę spróbować później.
>
> tomek

Z poważaniem
Patryk Kaczmarek

Re: wyszukiwanie

Paweł Marynowski
Szukanie faktycznie nie działa, ale już nad tym pracują.
https://phabricator.wikimedia.org/T102463

Paweł Marynowski