zasady składu

Gemma-8
Popełniłem taki skromny tekścik:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zasada_unikania_podwójnych_wyróżnień

Zapraszam do komentarzy, poprawek lub nawet samej tylko krytyki, a później
do stosowania w naszych pracach. Może ktoś wymyśli jeszcze jakeś przykłady?

Beno/GEMMA

RE: zasady składu

Dorożyński Janusz
Hej!

        Jak pewnie zauważyłeś odebrałem Twój list wczoraj, ale ponieważ
tekst w załączniku był dość długi, to sądziłem że o ile to nie podpucha  :-)
, to mam trochę czasu i  nie odpowiedziałem natychmiast. Teraz już wrzuciłeś
to na wiki, więc jak się wypowiem, to tam. Ogólnie jestem za.

        Pzdr.,  Ency

Re: zasady składu

Gemma-8
From: "Dorożyński Janusz"
> [...]
wrzuciłeś
> to na wiki, więc jak się wypowiem, to tam. Ogólnie jestem za.

Boję się, ale wal po oczach.

Beno/GEMMA

Re: zasady składu

Juliusz Z
Gemma napisał(a):

> [...]
>do stosowania w naszych pracach. Może ktoś wymyśli jeszcze jakeś przykłady?

Moim zdaniem to problem zastępczy. Bardziej niż kursywa połączona z
pogrubieniem boli mnie Garbarnia Kurów, nonsensowna dyskusja na temat
rzekomych osiągnięć niejakiego Jana Pająka oraz widmo Kwietnia.

Julo

Zgłoszenie

Mikołaj Kirschke
Witam wszystkich,

Chciałbym poinformować, że poddaję swoją osobę pod wasz osąd na stronie PUA.

Pozdrawiam,

Mikołaj "Grubel" Kirschke

Re: zasady składu

From: "Juliusz"
> Moim zdaniem to problem zastępczy. Bardziej niż kursywa połączona z
> pogrubieniem boli mnie Garbarnia Kurów, nonsensowna dyskusja na temat
> rzekomych osiągnięć niejakiego Jana Pająka oraz widmo Kwietnia.

O, zapamiętałeś? :-)  Mnie natomiast teraz bolą spisy linii autobusowych i
przystanków taxi w artykułach o miastach.

Beno/GEMMA

RE: zasady składu

Dorożyński Janusz
/
| Boję się, ale wal po oczach.

No no :-)) . Jest na wiki, oczy chyba jednak ocaliłeś.

   Pzdr., Janusz 'Ency' Dorożyński